tirsdag den 19. januar 2010

Nyt fra Rotary

Ja så har jeg efterhånden ventet et godt stykke tid, på svar om hvilket land jeg skal sendes til. -Og jeg har været en af de heldige!! Rotary har valgt at sende min ansøgning til Australien, som var min anden priotet. Det er et rigtig populært land, så lige nu er jeg over lykkelig. Det skal dog lige siges at intet er sikkert endnu mht. landeplacering --> Men jeg vil skyde på i hvertfaldet 90 % sikkert, og det er da en del. Herhjemme i kolde snefyldte Danmark stiger spændingen stadig. De sidste weekender har familien knoklet med at få 1 sal og entreen klar til Katrinas ankomst som er på LØRDAG KL CA. 6.30 OM MORGENEN!! Vi skal godt nok tidligt op for at kunne hente hende i lufthavnen... Og så til noget andet, Katrina og jeg er inviteret til hygge aften hos Kalundborgs counsler en uge efter hendes ankomst, vi skal sove der og der kommer en masse andre unge. Det bliver super fedt og tror virkelig det bliver dejligt at være en del af. Nå men det var lige de sidste nyheder, skriver nærmere om Katrinas ankomst senere :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

All comments are appreciated :) All kommentarer er velkommen